تمبر «یزد آرزوها» رونمایی شد 
کد خبر: 3968077
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

تمبر «یزد آرزوها» رونمایی شد 

در مراسمی با حضور شهردار، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و اعضای شورای اسلامی شهر یزد از تمبر «یزد آرزوها» رونمایی شد. 

تمبر به گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی، امروز، 9 اردیبهشت و با حضور جمال‌الدین عزیزی، شهردار؛ عباس ملازینلی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و اعضای شورای اسلامی شهر یزد از تمبر «یزد آرزوها» رونمایی شد. 

جمال‌الدین عزیزی، شهردار یزد در این مراسم اظهار کرد: با پیشنهاد شورای عالی پست، تمبر رسمی یزد آرزوها را در آینده نزدیک منتشر خواهیم کرد.

عزیزی، رویکرد و نامگذاری این تمبر به عنوان «یزد آرزوها» را آغازگر نقطه مدیریت شهری و بایدها و نبایدهایی در این زمینه عنوان کرد و افزود: با این روند می‌توانیم در سال‌های آینده، داشته‌های یزد را حفظ کنیم.

وی در خصوص طراحی این تمبر تصریح کرد: تمبر نامبرده متشکل از «بادگیر» به عنوان نماد یزد بوده و قاصدک نیز نماد «آرزو و خوش خبری» است که در طراحی این تمبر به کار گرفته شده است.

شهردار یزد با بیان اینکه آرمان‌های یزد باید محقق شود، گفت: باید بدانیم که از آینده یزد چه می‌خواهیم و سنت‌ها و فرهنگ‌های یزد را احیا کنیم. 

انتهای پیام
captcha